Estrena del musical "Anàstasia"
Cultura i Espectacles
La producció és un taller de l'Escola Municipal de Música-Conservatori
- Swing liderat per Ricard Gili i Oriol Romaní
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
13 de maig de 2022 a
les 08:40
Actualitzat el
12 de maig de 2022 a les
18:46
El cicle de concerts del Conservatori de Terrassa presenta l’estrena a l’Auditori de l’espectacle “Anastàsia”, amb direcció de Dani Coma i Mercè Pérez i amb el llibret de Terrence McNally, lletres de Lynn Ahrens i música de Stephen Flaherty. Aquest espectacle és fruit d’un taller i de la suma d’esforços de docents i alumnes de l’escola de música, que ha comptat amb la col·laboració de l’Institut Investigador Blanxart, del grau d’Enginyeria de Sistemes Audiovisuals Eseiaat-UPC de Terrassa i de l’escola Anna Vilamanyà.
“Anastàsia” és un musical basat en la pel·lícula homònima d’animació de 1997. La seva trama central gira entorn de la llegenda de la gran duquessa Anastàsia de Rússia qui, suposadament, va escapar de l’execució de la seva família a les mans de l’exèrcit bolxevic. Anys després, una òrfena amnèsica de nom Anya tracta de descobrir la veritat sobre el seu passat. Per a això compta amb l’ajuda de dos estafadors que pretenen treure profit de la situació. L’espectacle s’estrena aquest dissabte, 14 de maig, a les 20 hores i hi haurà una segona representació el diumenge a les 12 hores.
La producció artística que tindrà com a protagonistes els alumnes, té la direcció a quatre mans de Mercè Pérez, directora de cor, i Dani Coma, director d’escena. Daniel Garcia és el pianista. També han treballat en el projecte Marta Ruiz, de l’Institut Investigador Blanxart, Javier Gago, de la UPC, Giovani Martínez, de l’escola Anna Vilamanyà. La reconeguda cantant Maria Teresa Vert ha fet formació de veu, escena i la coordinació.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Actuació de Farruquito a Terrassa: "Ens veiem aviat per aquí"
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa es pot sentir el primer Rèquiem de Montserrat
-
Cultura i Espectacles
Tota una vida pintant: "Sento frustració en acabar una obra. Mai estic content"
-
Cultura i Espectacles
Hollywood reconeix un curtmetratge de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Nova Fira del Llibre en Català a Terrassa: "Fem passos endavant per la consolidació del projecte"
-
Cultura i Espectacles
La sarsuela "Cançó d'amor i de guerra" està a punt d'exhaurir entrades a Terrassa