
- Hamza El Melyani, campió a Barcelona
ARA A PORTADA
Els actes solemnes, de la classe que siguin, també tenen cabuda a aquesta secció que, com molts com molts dels seus àvids lectors hauran comprovat, ha variat en forma, sobretot pel que respecta a les dues fotografies, i en allargada del text. A les imatges d’avui es poden veure detalls molt significatius que, a més, són part de la història de la ciutat.
[bafg id="510682"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Rafel Casanova
Així, d’aperitiu, un dels detalls és que, a la fotografia més antiga, qui presideix la presa de possessió dels nous agents de la Policia Municipal de la ciutat és el primer alcalde després de la Dictadura, Manuel Royes, i a la de 2023 qui surt és Jordi Ballart, el batlle actual.
A l’acte de la instantània més vella, que és de 1982, l’any del Naranjito com acostumem a recordar quan s’esmenta aquest any, el nombre d’agents nous fou de 25, mentre que, en l’acte del passat divendres, els agents que van rebre les seves credencials van ser 24. Un menys, doncs. El pas entre les dues fotos és de 41 anys i la diferència està en els alcaldes i en un agent de diferència entre les dues dates..
Notícies recomenades
- Un de diferència envers fa 41 anys · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.