Malalts de Reggae ha convocat una nova edició del "Reggae Addicts", aquesta vegada rebatejat com "Vol.XXII". L'esdeveniment tindrà lloc aquest divendres 24 de gener, de les onze de la nit fins a les tres de la matinada, al Soul Pub (Carrer de Garcia Humet, 90). Els protagonistes seran, en aquesta ocasió, Tropical Rats i Malalts de Reggae.
Reggae Addicts es presenta com "una iniciativa musical gratuïta que acull sessions de música jamaicana dels anys 60's, 70's i 80's (ska, rocksteady, reggae, roots, rub-a-dub...) reproduïdes en format vinil".
L'entitat organitzadora és Malalts de Reggae, i específicament s'ocupa "de les tasques de selectors residents, tot i que es compta amb l'acompanyament d'altres col·lectius, diferents a cada edició, que també fan de selector, DJs o vocalistes", s'explica.
La proposta té lloc de forma bimensual el darrer divendres de cada mes senar, i inaugura aquest 2020 aquest mes de gener. El local que l'acull i que col·labora en la seva organització és sempre el Soul Pub, considerat actualment com a "local de referència de música negra de la ciutat i, un dels més afamats del Vallès Occidental", asseguren els organitzadors.
"Una de les coses que més enorgulleix als organitzadors d'aquestes trobades musicals, tant MDR com a Soul Pub, és l'ambient amable, acollidor i aglutinador que han aconseguit distingir els Reggae Addicts i que ha esdevingut el seu actiu més valuós, un actiu que genera un espai on tothom, sempre, és benvingut", s'explica a la convocatòria d'aquesta nova edició.
Col·lectiu Cultural
Per qui no els conegui, val la pena recordar que "Malalts De Reggae (MDR) és un col·lectiu cultural que treballa per promocionar i dignificar la música jamaicana dels anys 60s, 70s i 80s (que inclou ritmes com l'ska, el rocksteady, el reggae o el roots) i la cultura pròpia associada a aquests. MDR és un col·lectiu terrassenc i realitza les seves tasques principalment en aquesta ciutat, però també de forma extensiva a altres llocs de la geografia catalana, espanyola i europea.
La iniciativa MDR es va iniciar l'any 2005 i en aquests quinze anys d'activitat de l'associació l'han portat a organitzar entorn d'un centenar d'esdeveniments.w
ARA A PORTADA
-
Terrassa FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar? Laura Massallé
-
-
Terrassa Mor Cristóbal Colón, premiat l'any 2025 a Terrassa amb el Reconeixement Cecot a la Personalitat Jordi Guillem
-
Terrassa El vi Terrassenc des de dins: així s'elabora la segona anyada a Can Font de Gaià Pilar Màrquez
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
Publicat el
22 de gener de 2020 a
les 21:57
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Neix El Fraq, un festival de música urbana a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Actuació de Farruquito a Terrassa: "Ens veiem aviat per aquí"
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa es pot sentir el primer Rèquiem de Montserrat
-
Cultura i Espectacles
Tota una vida pintant: "Sento frustració en acabar una obra. Mai estic content"
-
Cultura i Espectacles
Hollywood reconeix un curtmetratge de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Nova Fira del Llibre en Català a Terrassa: "Fem passos endavant per la consolidació del projecte"