Catalunya ha estat reconeguda com la millor regió del sud d'Europa on invertir en el període 2020-2021, per davant de Madrid i Llombardia (Itàlia), segons la revista fDI Magazine, propietat del grup britànic Financial Times.
Catalunya manté aquesta posició des de 2016 en l'índex de la revista, que avalua unes 150 regions en aspectes com la connectivitat, el clima de negocis, el potencial econòmic, el capital humà i l'estratègia de captació d'inversions, entre altres.
En un comunicat, la Generalitat de Catalunya va celebrar ahir la notícia, en considerar aquesta llista biennal com "una de les més prestigioses a escala internacional que utilitzen les multinacionals per a estudiar futurs projectes d'inversió".
La consellera d'Empresa, Àngels Chacón, va definir la comunitat autònoma com "un entorn únic on invertir i fer negocis" gràcies a la seva combinació de "talent, un teixit empresarial de tradició industrial i grans infraestructures tecnològiques".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa es prepara per a una possible onada de saquejos: "No permetrem cap acte vandàlic que atempti contra els comerciants" Joan Muñoz
-
-
Terrassa Els Minyons no aconsegueixen el 3 de 10 a Girona i s'han de conformar amb la tripleta màgica: “No estem contents" Joan Muñoz
-
Cultura i Espectacles Més pistes sobre l'assassinat de teatre a la Plaça Vella: "Els lectors volen participar" Javier Llamas
-
Terrassa Dues setmanes d’activitats per posar les cures al centre: "Qui cuida també necessita ser cuidat" Arnau Fort
Publicat el
11 de febrer de 2020 a
les 20:15
Notícies recomenades
-
Diners
Cecot Comerç i Comertia reclamen avisos anticipats davant possibles aldarulls
-
Diners
Vytrus eleva un 79% el benefici semestral, fins als 2,58 milions d'euros
-
Diners
Menys de deu minuts per detectar estalvis energètics a l’empresa
-
Diners
La Cecot reforça les eines per anticipar la insolvència de les pimes
-
Diners
Aprenent a gestionar les ressenyes amb IA
-
Diners
Ametller Origen reuneix prop de 500 proveïdors per celebrar el seu 25è aniversari