El terrassenc Adrián Aguirre López, de 26 anys, serà el preparador físic del primer equip del Terrassa FC aquesta temporada. Aguirre és graduat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, Màster en Alt Rendiment Esportiu (COE) i nivell avançat d'entrenador i ha treballat al filial i categories inferiors de la Real Sociedad, al primer equip del CE Europa i pel Comitè Olímpic Xinès, entre d'altres experiències.
Per altra banda, Moisés Herreros farà les funcions d'scouting del primer equip terrassista i Pablo Mazzariello (responsable del futbol 11 terrassista) i Pol López (coordinador del futbol 11 i nou entrenador del Juvenil B) seran també assistents de Xevi Molist.
Amb aquestes incorporacions, el Terrassa ja té completament definit el cos tècnic del primer equip. Cal recordar que el tècnic Xevi Molist estarà acompanyat per Jordi Martínez com a segon entrenador, l'egarenc i entrenador de porters Miguel Ángel Álvarez, el fisioterapeuta terrassenc Mike Molina, el delegat Ángel Gonzàlez i l'encarregat de material Pepe Mármol.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Espectacles Albert Pintó: "El gènere del terror és molt complicat. Saps si l'has cagat immediatament" Aketza Martín
-
Cultura i Espectacles Maria Verdoy, presentadora de televisió: "La meva vocació genuïna és el cinema" Aketza Martín
-
-
Terrassa VÍDEO | Uns 25 cotxes amb els vidres trencats i desperfectes al carrer de Granada de Terrassa Aketza Martín
-
Terrassa Espectadors atemorits i complaguts a Les 12 Hores Fantàstiques: "Gaudeixo de la violència i la sang al cinema" Aketza Martín
Publicat el
19 de juliol de 2019 a
les 20:11
Notícies recomenades
-
Esports
Nou ple de victòries dels equips locals de la Divisió d'Honor femenina
-
Esports
Desfeta del San Cristóbal a casa d'un Martinenc més competitiu
-
Esports
L'Atlètic es refà a temps i s'imposa al CD Terrassa en un derbi molt entretingut
-
Esports
Golejades d'Atlètic i Egara i primera victòria del CD Terrassa a la lliga
-
Esports
Un Egara més efectiu s'endú el derbi contra l'Atlètic a Can Salas
-
Esports
El tercer triomf consecutiu és el repte d’un Terrassa FC radiant