La Federació Espanyola de Hockey ha anunciat que en la pròxima edició de la Copa del Rei i de la Reina, que es disputaran a València de l'11 al 13 de desembre, s'utilitzarà per primera vegada en competició estatal el vídeo arbitratge.
Aquesta eina de suport als àrbitres va ser provada en els passats Campionats d'Espanya Autonòmics Sub-18. La competició va servir per a valorar la inserció del vídeo arbitratge en pròxims tornejos nacionals. El resultat del test, segons els responsables federatius, va ser molt satisfactori, tant en l'aspecte tecnològic com en el desenvolupament tècnic per part d'àrbitres i oficials. En funció d'aquests bons resultats, s'ha decidit implantar el sistema en les Copes.
Cal destacar, que aquesta eina s'utilitzarà en els partits de semifinals i en les finals, atès que en els partits de quarts de final és necessari utilitzar els dos camps de joc previstos en la competició i el vídeo només estaria en el camp principal. Per aquest motiu s'ha considerat que significaria un greuge utilitzar-lo en aquesta ronda només en un dels camps.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2020 a
les 20:38
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa dona la cara davant del Barceloneta
-
Esports
El Club de Campo acollirà la "final-four" de les lligues de hockey
-
Esports
A l'Atlètic se li escapa la Copa davant del Polo
-
Esports
Adeu al "play-off" amb una derrota contra l'Atlético Baleares
-
Esports
Una fluixa primera part condemna al San Cristóbal en el camp de la FE Grama
-
Esports
La Grama, un rival exigent per al San Cristóbal