La Mitja Marató de Terrassa canvia de data: diumenge 28 de febrer

La nova junta de l'AE Mitja Marató ha confirmat també que la Cursa Fanny Sallés es correrà el 4 d'octubre

Publicat el 22 de maig de 2026 a les 08:49

Arriben les primeres novetats de la Mitja Marató de Terrassa després del canvi a la presidència de l'entitat, amb l'arribada de Marina Cano en substitució de David Otero, que va dimitir del seu càrrec.

La principal novetat que s'ha confirmat és el canvi de data de la Mitja Marató. La propera edició, la vint-i-setena, se celebrarà el diumenge dia 28 de febrer del 2027. Fins ara, la prova tenia lloc al mes de gener. El canvi s'ha realitzat amb la intenció de situar la Mitja en una millor situació pel que fa al calendari. D'aquesta manera, no coincidirà amb la prova de Granollers i farà possible que els corredors puguin prendre part en totes dues curses.

El mateix 28 de febrer se celebrarà una nova edició de la Santi Centelles, la prova de caràcter popular de 5 quilòmetres de recorregut.

Marina Cano i el seu equip treballen ja en la preparació de l'altra prova que organitza l'entitat. Es tracta de la Fanny Sallés-Cursa de les Dones, que tindrà lloc el diumenge dia 4 d'octubre d'aquest any.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google