El Club Egara s'ha revenjat de l'Atlètic. Els d'Andrew Wilson s'han imposat per 1 a 2 aquest dissabte al Josep Marquès, neutralitzant la victòria a domicili dels de Roger Pallarols a la primera volta de la lliga.
Els amfitrions s'han posat per davant en el marcador al minut 11 gràcies a un gol del seu capità Quim Malgosa. Al 18, el Club Egara ha contestat amb un stroke molt clar transformat per Pere Amat.
La insistència visitant ha permès Jaume Torras fer l'1 a 2 definitiu als cinc minuts de la represa en un llançament ras de penal.
Ambdós equips han insistit en atac, però el marcador ja no s'ha mogut, en bona mesura gràcies a la gran actitud defensiva d'un Egara que ha acabat jugant amb vuit jugadors el tram final.
La victòria permet els de Wilson enganxar-se a la lliga. Amb un partit més, estan empatats a 23 punts amb els de Pallarols, al límit de les posicions que donen accés a la "final-four".
El jugador del Club Egara Pere Amat ha estat escollit l'MVP del derbi terrassenc.