ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2016 a
les 20:44
La ronda de conferencias policiales para promover el acceso seguro de escolares a internet pasó el martes por el centro Cingle, en la carretera de Montcada. Agentes de la Policía Municipal impartieron consejos a padres de alumnos de esa escuela y pusieron el acento en la necesidad de controlar las visitas de sus hijos a la red y de establecer filtros en los equipos informáticos para seleccionar contenidos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Minyons de Terrassa avala el pilar de 9 a Vilafranca: "Està descarregat perquè ho diuen les regles, però és positiu obrir el debat de cara al futur"
-
Terrassa
Del cementiri a la memòria LGTBIQ+: el Museu de Terrassa amplia el seu catàleg educatiu
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa reprenen la feina a Manresa amb la mirada posada en els grans reptes de la tardor
-
Terrassa
Detingut un home quan fugia de la policia en patinet amb diners i droga a sobre
-
Terrassa
El Manelic i la Marta fan història a Costa Rica i consoliden la projecció internacional dels Gegants Bojos: "La cultura popular no té fronteres"
-
Terrassa
SALT Idiomes col·labora un any més amb el Banc de Sang per incentivar les donacions de setembre