Alfredo Vega, alcalde de Terrassa, presidirá hoy el acto institucional en memoria de las víctimas del Holocausto, que se celebrará a partir de las cinco de la tarde en el atrio del Ayuntamiento, en el Raval de Montserrat. Joan Calvo, miembro de Amical de Mauthausen, saludará a los presentes en nombre de las entidades que participarán en el acto. Representantes de asociaciones y familiares de personas represaliadas encenderán velas para recordar a las víctimas.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2018 a
les 19:35
Notícies recomenades
-
Terrassa
Miki Núñez busca talent per al seu gran final de gira : així pots pujar a cantar amb ell Razzmatazz
-
Terrassa
Minyons de Terrassa avala el pilar de 9 a Vilafranca: "Està descarregat perquè ho diuen les regles, però és positiu obrir el debat de cara al futur"
-
Terrassa
Del cementiri a la memòria LGTBIQ+: el Museu de Terrassa amplia el seu catàleg educatiu
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa reprenen la feina a Manresa amb la mirada posada en els grans reptes de la tardor
-
Terrassa
Detingut un home quan fugia de la policia en patinet amb diners i droga a sobre
-
Terrassa
El Manelic i la Marta fan història a Costa Rica i consoliden la projecció internacional dels Gegants Bojos: "La cultura popular no té fronteres"