Una barbacoa eléctrica de la firma Taurus, hábil para ser usada tanto en el interior como en el exterior, y que no comporta humos, es la nueva promoción que inicia Diari de Terrassa. Se podrá adquirir por un precio de 36'95 euros más cuatro cupones que este rotativo irá publicando cada día en su portada.
Será necesario recortarlos y pegarlos en esta página para poder recibir el producto. Su coste de mercado es ed 60 euros. Tiene 2000 watios de potencia y un termostato regulable que, a la vez, es desmontable. Es de fácil limpieza y tiene dos posiciones. Contiene, asimismo, una bandeja de agua, lo que elimina cualquier posibilidad de humo. Esta barbacoa tiene unas patas desmontables y sus medidas son de 42x22 centímetros.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2019 a
les 21:05
Notícies recomenades
-
Terrassa
Educació assegura que ha complert el 96% dels acords amb els sindicats
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa no assistiran al Concurs de Castells un any més
-
Terrassa
FOTOS | Segòvia, Tailàndia i el Cavall Bernat
-
Terrassa
Minyons de Terrassa avala el pilar de 9 a Vilafranca: "Està descarregat perquè ho diuen les regles, però és positiu obrir el debat de cara al futur"
-
Terrassa
Del cementiri a la memòria LGTBIQ+: el Museu de Terrassa amplia el seu catàleg educatiu
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa reprenen la feina a Manresa amb la mirada posada en els grans reptes de la tardor