ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2019 a
les 04:00
Amb les dades de l'OME de juny a 13 de setembre d'aquest any sobre la taula també s'observa altres elements que van donant respostes a la gran mobilitat de les famílies. Hi ha un aspecte que és el d'anada i tornada a la ciutat; de famílies o membres de la unitat que van marxar i que tornen. A primària s'han donat 6 casos i a secundària, 13. Un altre aspecte notori és el trasllat interior a la ciutat. L'OME ha rebut en el període citat abans un total de 175 peticions a primària de canvi d'escola per canvi de domicili i a secundària, un total de 85 pel mateix motiu. Aquestes últimes dades donen una pista de que les famílies busquen nous llocs per viure, en funció de la seva situació econòmica i també d'altres circumstàncies que poden ser sobrevingudes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
"Ja he lligat”: La confusió d'en Marc Ribas en el seu darrer programa al capdavant del "Joc de Cartes"
-
Terrassa
El PSC exigeix garantir la videovigilància als barris: "El que cal és passar dels plans a l'acció"
-
Terrassa
Un operatiu policial a una estació de tren acaba amb 20 identificats: “Continuem treballant per una Terrassa més segura”
-
Terrassa
Noves restriccions de trànsit a l’avinguda de l'Abat Marcet per obres d'asfaltatge
-
Terrassa
Usuaris de la línia 6 d'autobús diuen prou als retards i la calor: “Ens demanen que agafem el transport puúblic, però no ho posen fàcil”
-
Terrassa
El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats"