L'afluència de viatgers als autobusos de Tmesa va caure de manera significativa dilluns, primer dia laborable després de la declaració de l'estat d'alarma.
El servei va funcionar amb normalitat pel que fa al nombre de freqüències, tot i que amb l'aplicació de les mesures de seguretat dictades pel Govern i ampliades per la mateixa empresa i el Consistori. Només es pot viatjar amb targetes magnètiques o amb la T-Hospital, però no es permet la venda de bitllets senzills dins els autobusos, L'accés als vehicles es fa per la porta central i s'ha inhabilitat el seint més proper al conductor.
El Govern podria aplicar noves mesures al transport col·lectiu per evitar aglomeracions com les produïdes al metro de Barcelona. A Terrassa, en canvi, el descens de demanda va permetre complir amb les recomanacions de seguretat.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 21:34
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa, als premis europeus de capitals inclusives
-
Terrassa
Pere Arquillué va dir que no a "La casa de papel": "Moltes coses d'audiovisual se m'escapen"
-
Terrassa
Programa de la Fira Modernista de Terrassa 2026: tots els actes
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, en gran estat de forma a la Diada del Local
-
Terrassa
Jornada de consolidació pels Minyons, que ja tenen la mirada posada a la Fira Modernista
-
Terrassa
El fisioterapeuta de Terrassa Joaquin Peñalver comenta la dieta de Lamine Yamal: "És una font de lesions"