A les 19.50 hores de dimarts, una persona va ser denunciada al carrer de Watt, quan no va poder justificar el motiu de trobar-se al carrer lluny del seu domicili. En l'escorcoll realitzat, la Policia Municipal li va trobar a la bossa de mà una substància verdosa, presumptament marihuana, amb un pes de 0,4 g, motiu pel qual també va ser denunciada per tinença de substàncies estupefaents.
El mateix dia, a les 20.50 hores, una persona va sortir corrent, al carrer de Vallhonrat, quan va veure que s'hi acostava una dotació policial. L'individu va ser interceptat i, com no va poder justificar el motiu del desplaçament, va ser denunciat per saltar-se el confinament.
Més tard, a les 23.45 hores, una dotació de la Policia Municipal va observar a dues persones assegudes a un banc, a la plaça de Rosa Mora, que, en veure els agents, també van fugir corrent. Un d'ells va poder ser interceptat i denunciat per incompliment del Decret.
Aquests són tres exemples de les actuacions que va portar a terme la Policia Municipal el passat dimarts per garantir el compliment de les mesures adoptades amb l'entrada en vigor de l'Estat d'Alarma. Aquest dia, la Policia Local va denunciar 24 persones.
Fins a 17 d'aquestes denúncies van ser per no poder justificar davant la Policia Municipal un motiu vàlid per trobar-se a la via pública, incomplint així la instrucció de confinar-se a casa. A banda, dues persones van ser denunciades per circular amb patinet pel carrer i no poder justificar el motiu del seu desplaçament.
ARA A PORTADA
-
Esports Dani Olmo, en exclusiva: “Vull que la meva família i Terrassa se sentin orgullosos de mi” Sergi Estapé
-
Terrassa VÍDEO | Un aparatós accident de trànsit deixa un cotxe bolcat a l’avinguda del Vallès Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa s'imposa redactar un pla abans de final d'any per accelerar la climatització a les escoles Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Terrassa farà gratuïtes les piscines per a les persones vulnerables durant les onades de calor Pilar Màrquez
Publicat el
15 d’abril de 2020 a
les 21:29
Notícies recomenades
-
Terrassa
La criminalitat coneguda baixa un 11% a Terrassa i se situa per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
El ple aprova les millores al servei d'autobusos enmig d'un tens debat per l'acumulació de pròrrogues
-
Terrassa
Un persona ferida greu en un atropellament a l'estació d'FGC de Rubí
-
Terrassa
Una nena de 17 mesos és reanimada després d'ofegar-se a la piscina de Can Trias
-
Terrassa
L'escut de Terrassa contra el foc: la nova franja de baixa combustibilitat que cobrirà la ciutat
-
Terrassa
Els autobusos i una ciutat sense barreres, a debat al ple