Comença la Mobile Week 2022 a Terrassa
Aquest dilluns s'han iniciat els tallers de realitat virtual a les escoles de secundària de la ciutat

- Comença la Mobile Week 2022 a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Estafada, enfrontada a un desnonament, i amb tendències suïcides: "De la meva mare se n'ha aprofitat tothom" Arnau Fort
-
-
-
L'Intexter i Adolfo Domínguez creen la primera càtedra d’empresa en qualitat i innovació tèxtil a Espanya Laura Massallé
-
Serveis mínims al transport públic: Tot el que has de saber sobre la vaga general del 15 d’octubre Redacció
Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 12:08
La Mobile Week Catalunya d'aquest 2022 aterra a Terrassa aquest dilluns per segon any consecutiu, amb un seguit d'activitats programades fins dijous. L'esdeveniment tecnològic de renom s'estrena enguany amb nou tallers de realitat virtual al voltant de la “Prevenció de Microviolències” a diferents instituts i escoles de secundària de la ciutat: Institut Nicolau Copèrnic, Institut Montserrat Roig, Institut Jaume Cabré i Escola Ramon Pont.
Els tallers de realitat virtual han començat aquest dilluns, però continuaran fins aquest dimecres 28 d'abril. Demà, dimarts, la Mobile Week ha previst tallers per a gent gran “Digitalització + 65”, per tal d'ensenyar a persones de la tercera edat com utilitzar les noves tecnologies. El taller es durà a terme a les 10 hores a la sala d’actes del Casal Vapor Gran.
El format d'enguany és presencial, amb inscripció prèvia a través de la pàgina web https://mweek.com/catalunya/. Totes les activitats que acollirà la Mobile Week al nostre municipi estan organitzades per l’Ajuntament a través dels serveis d’Innovació i Universitats, amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a la ciutadania i crear espais de debat i reflexió que ajudin a desenvolupar un esperit crític sobre l’impacte de la tecnologia en la societat.
Notícies recomenades
-
Terrassa Prop de 300 donacions a la 19a Marató de Sang
-
Terrassa Terrassa se suma un any més a la Setmana del Turisme Industrial
-
Terrassa Terrassa encerta a La Quiniela: un establiment egarenc reparteix un premi de gairebé 48.000 euros
-
Terrassa Pressupost 2026: s'apuja a 264,7 milions i reforça el manteniment de la ciutat
-
Terrassa Jornades per aprendre a reanimar vides a l'Hospital de Terrassa
-
Terrassa ERC obre la Casa del Poble i en reivindica el seu ús