Detingut un home ebri a Terrassa per intimidar el personal d'un supermercat amb una falç

L’individu va entrar diverses vegades al local amb actitud violenta i va ser interceptat pels Mossos i la Policia Municipal

Publicat el 28 de novembre de 2025 a les 13:51
Actualitzat el 28 de novembre de 2025 a les 13:53

Detingut a Terrassa un home que va sembrar el pànic en un supermercat del barri de Can Palet aquest diumenge, 23 de novembre. Segons fonts policials, l’individu, visiblement ebri, va accedir a l’establiment del carrer Duquessa de la Victòria increpant diversos clients.

Tot i abandonar el local inicialment, va tornar al cap de pocs minuts amb un test a les mans, que hauria fet servir per intimidar tant clients com treballadors. L’episodi es va repetir diverses vegades, i en una d’aquestes incursions l’home va aparèixer armat amb una falç.

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Municipal, avisats pels responsables del comerç, el van localitzar i va ser el cos de seguretat local que el va detenir finalment. Se’l considera presumpte autor d’un delicte d’amenaces i de danys.