En la mateixa cantonada s'han produït diverses col·lisions en els últims anys. Això d'aquest dijous al matí no ha estat una topada, però sí un accident, en el mateix lloc. Una motorista ha resultat ferida en perdre el control del seu vehicle a Terrassa.
Ha passat poc abans de les 10 hores en la intersecció del carrer de Roig Ventura amb el de Pompeu Fabra, al barri de Sant Pere Nord.
Un automòbil estacionat
La Policia Municipal, que ha desplaçat a la zona diverses unitats motoritzades, ha realitzat un informe de l'accident. Segons testimonis, la motorista ha perdut el control del vehicle en frenar de cop perquè un automòbil estacionat a la cantonada, en bateria, sobresortia molt en l'encreuament. La dona ha caigut a terra.
El SEM ha comissionat una ambulància i el personal sanitari ha atès la ferida, que, en principi, semblava patir lesions en una cama. Una grua de l'empresa municipal Egarvia ha retirat l'automòbil estacionat.