Troben un gos abandonat en un edifici en obres de Terrassa

La Policia Municipal n'ha denunciat el responsable

  • Prefectura de la Policia Municipal de Terrassa
Publicat el 13 de maig de 2025 a les 14:12

La Policia Municipal ha rescatat un gos abandonat en una casa en obres a Terrassa i n'ha denunciat el responsable.

La intervenció policial es va desenvolupar aquest dilluns, 12 de maig, en un edifici situat al districte 5. Segons ha explicat el cos local, a les 8.15 hores un testimoni va informar d'un gos que es trobava lligat, sol, en l'interior d'una casa en obres. L'animal portava dies en aquesta situació.

Sense aigua ni menjar

Una dotació policial es va dirigir a la zona indicada en l'alerta i va comprovar que l'animal es trobava "en mal estat", sense aigua ni menjar.

Els agents van rescatar el gos i el van deixar a disposició del Centre d'Acollida d'Animals Domèstics (CAAD) de Terrassa. La Policia Municipal ha obert diligències penals per la presumpta comissió d'un delicte de maltractament animal.