El Parlament Europeu va anunciar ahir el començament del suplicatori contra l'eurodiputada de JxCat Clara Ponsatí, el procés per retirar-li la immunitat i poder ser jutjada a Espanya.
"Les autoritats espanyoles responsables han enviat una sol·licitud al president per aixecar la immunitat de Clara Ponsatí per poder facilitar la tramitació d'un procediment penal. D'acord amb el reglament intern, aquesta sol·licitud se sotmetrà a la comissió d'Afers Jurídics", va informar al ple la vicepresidenta de la institució Nicola Beer. L'eurodiputada catalana havia estat informada abans de l'anunci en el ple.
La remissió del cas a la comissió d'Afers Jurídics de l'Eurocambra era l'últim pas abans que comencin els treballs d'aquest òrgan, que es prolongaran durant els propers mesos en paral·lel als del suplicatori contra Carles Puigdemont i Toni Comín.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2020 a
les 10:34
Notícies recomenades
-
Comarca
Nou paquet d'ajuts a l’escolaritat a Viladecavalls
-
Comarca
Tanques metàl·liques contra els senglars a Viladecavalls
-
Comarca
L’Ajuntament de Rubí adjudica 38 parcel·les dels horts municipals de Cova Solera
-
Comarca
Els trens passaran pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Comarca
Castellbisbal, a la zona d’alt risc per PPA
-
Comarca
Encarregat el projecte de la rotonda de la B-150