El president de la Generalitat, Quim Torra, ha iniciat aquest dimecres el seu discurs en el debat de política general del Parlament denunciant la "repressió" tant amb el Govern de Mariano Rajoy com amb l'Executiu de Pedro Sánchez i Pablo Iglesias , segons ha emfatitzat.
En la seva intervenció inicial davant el ple del Parlament, en la primera jornada del debat de política general, Torra ha explicat que el seu discurs -la seva exposició inicial no té límit de temps i sol oscil·lar entre una i dues hores- posarà l'accent en els reptes de Catalunya davant la crisi provocada per la pandèmia delcoronavirus, que ha "instal·lat la incertesa en les nostres vides".
Amb la independència, ha assegurat, Catalunya disposaria de "totes les garanties per a fer-ho millor" davant la pandèmia.
Torra, en la vigília que el Tribunal Suprem celebri la vista sobre el recurs contra la seva inhabilitació, ha avançat que acabarà amb un "apunt polític", en un moment en què ERC i la CUP pressionen per pactar una data electoral abans que el president pugui ser inhabilitat.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
16 de setembre de 2020 a
les 11:39
Notícies recomenades
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"
-
Comarca
La Fundació Banc Sabadell i Impulsa col·laboren per a becar estudis d’FP
-
Comarca
Dos detinguts a Sant Cugat per integrar un grup criminal dedicat al furt i a l'estafa bancària