Els indicadors epidèmics a Catalunya han tornat a millorar avui dimarts per segon dia consecutiu, encara que el nombre de pacients a les UCI encara augmenta i ja s'ha situat en xifres similars al pic de la segona onada, amb 590 pacients greus de Covid-19, 40 més que ahir.
Per segon dia han tornat a disminuir tant el risc de rebrot com la velocitat de contagis i la positivitat, i també han baixat en 21 el nombre d'hospitalitzats, encara que la xifra de persones mortes no deixen d'augmentar i s'han notificat 74 defuncions per coronavirus més en les últimes 24 hores.
Segons les dades epidemiològiques actualitzades avui pel Departament de Salut, el risc de rebrot (EPG), és a dir, l'índex de creixement potencial de l'epidèmia, ha baixat 45 punts des d'ahir i s'ha situat en 709. Per la seva banda, la velocitat de contagi (Rt), que mesura la rapidesa amb què es propaga l'epidèmia, s'ha situat en 1,15 (cada 100 infectats se'n contagien 115 persones de mitjana), quan ahir era d'1,31.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Espectadors atemorits i complaguts a Les 12 Hores Fantàstiques: "Gaudeixo de la violència i la sang al cinema" Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | L'automobilisme clàssic celebra la 7a Pujada a la Mata - Ciutat de Terrassa Pol Ortega
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Terrassa Una arriscada persecució policial acaba amb tres policies municipals ferits i dos detinguts a Terrassa Aketza Martín
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
Publicat el
19 de gener de 2021 a
les 11:08
Notícies recomenades
-
Comarca La Cova Simanya revela pistes sobre la història genètica de la Península Ibèrica
-
Comarca
Endesa llança un pla de protecció d'aus a la xarxa elèctrica amb actuacions a Rubí i Castellar
-
Comarca
El Ple d’Ullastrell aprova una pujada de l’IBI del 3%
-
Comarca
Castellbisbal guanya places per aparcar bicicletes al costat del tren
-
Comarca
El sostre de vidre, al món rural: “És un molt masculinitzat, però les dones estem trencant estereotips”
-
Comarca
Matadepera i Sant Cugat es coronen com els municipis més rics de Catalunya