Dues propostes guanyen els pressupostos participatius de Vacarisses
Comarca
Es compraran nous abeuradors per a gossos i i es construirà un porxo a l’entrada de l’institut del municipi
- La comissió d’urbanisme d’Òmnium fa 50 anys
ARA A PORTADA
-
Terrassa A la venda Can Minguet, la casa amb forma de masia en plena ciutat: "És una llàstima que es perdi" Pilar Màrquez
-
Terrassa Esportistes que s'han fet "influencers": "Estic tot el dia fent aquesta feina" Jordi Guillem
-
Terrassa Com serà el canvi d'hora aquest cap de setmana: dormirem una hora més o una menys? Joan Muñoz
-
-
Terrassa La Marató de donació de sang de Terrassa celebra 20 anys amb quatre jornades de crida als donants Arnau Fort
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
03 de setembre de 2021 a les
18:32
De les diferents propostes dels pressupostos participatius de Vacarisses, n’han sortit dues de guanyadores. La més votada, amb 98 vots, ha sigut la compra de nous abeuradors per a gossos; i la segona, amb 82 vots, la construcció d’un porxo a l’entrada de l’institut del municipi. Sumades arriben a un import de 60.000 euros, que és el pressupost marcat per l’Ajuntament.
Una vegada s’ha decidit que aquests seran els dos projectes que es tiraran endavant, s’iniciarà la fase d’execució durant el darrer trimestre de l’any 2021 i “començarem a planificar el proper procés amb la intenció de rebre més propostes i aconseguir la màxima participació per part de les entitats i dels veïns i veïnes”, informen des del Consistori.
La proposta guanyadora, amb un pressupost de 280 euros, vol millorar els abeuradors per a gossos actuals de les casetes situades a l’espai de l’antiga deixalleria, on s’acull temporalment els gossos perduts. Des de l’Ajuntament indiquen que aquests nous abeuradors seran automàtics i proporcionaran aigua neta d’una manera fàcil i segura.
D’altra banda, la construcció d’un porxo a l’entrada de l’institut de Vacarisses compta amb un pressupost de 59.739 euros. Ha quedat empatada amb la de la restauració de la zona d’esbarjo situada al bosquet de davant del centre educatiu, ambdues proposades per l’AMPA de l’institut. L’empat s’ha desfet pel major nombre de vots com a opció prioritària a la construcció del porxo.
Aquestes propostes han sortit guanyadores de les 8 finalistes, que es van sotmetre a votació des del mes de juliol i hi han participat 285 residents de Vacarisses.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca La Cova Simanya revela pistes sobre la història genètica de la Península Ibèrica
-
Comarca
Endesa llança un pla de protecció d'aus a la xarxa elèctrica amb actuacions a Rubí i Castellar
-
Comarca
El Ple d’Ullastrell aprova una pujada de l’IBI del 3%
-
Comarca
Castellbisbal guanya places per aparcar bicicletes al costat del tren
-
Comarca
El sostre de vidre, al món rural: “És un molt masculinitzat, però les dones estem trencant estereotips”
-
Comarca
Matadepera i Sant Cugat es coronen com els municipis més rics de Catalunya