La Cambra de Terrassa reforça el servei d'assessorament jurídic internacional
Diners
L'entitat incorpora a Daniel González, expert contrastat en assessorament jurídic internacional, com a líder de l’àrea
- Un home en mata un altre a punyalades a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
-
-
Terrassa Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç” Pilar Màrquez
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Publicat el
26 de maig de 2022 a
les 12:22
La Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa aposta per reforçar el Servei d’Assessorament Jurídic Internacional, amb la incorporació de Daniel González, amb experiència contrastada en assessorament jurídic internacional i que liderarà aquest servei.
L'entitat fa aquesta aposta en un moment de reptes en l’establiment i el manteniment de les operacions comercials
internacionals amb conflictes geopolítics actuals, especialment el que hi ha entre Ucraïna i Rússia, el col·lapse del port de Shanghai, a la Xina, pel qual els contenidors triguen molts dies en arribar a Espanya, o la pròpia manca de contenidors marítims, que ha suposat un encariment de les operacions de transport marítim.
Des de la institució expliquen que el seu servei d’assessorament jurídic arriba a tots els àmbits de la internacionalització d’una empresa: des de la gestió duanera i la documentació (com per exemple l’obtenció dels certificats REX i NEA), fins a l’auditoria i la consultoria en àmbit legal internacional i la gestió fiscal.
La Cambra duu a terme mentoratge en matèria de gestió duanera, en un acompanyament integral per a matèries relacionades amb les duanes i els seus requisits, l'operativa comercial, eines per mantenir una interacció amb èxit amb les duanes o el desenvolupament de processos interns en les empreses per poder controlar amb eficàcia i eficiència la planificació i la gestió d’aquests elements. Per mitjà del servei d’Assessorament Jurídic Internacional, les empreses podran accedir a assessorament personalitzat en matèria d’origen, barreres comercials i polítiques comercials, classificació, valor a les duanes, elements fiscals i tributaris i règims duaners, així com també a acompanyament en accions de "trading", compravenda i d’intermediaris.
A més, el servei d’Assessorament Jurídic Internacional resoldrà aquells dubtes jurídics, contractuals i en matèria fiscal i de tributs que puguin tenir les empreses que duen a terme operacions internacionals o que estan pensant en fer-ho i no saben per on començar. D’altra banda, mitjançant aquest servei, la Cambra té també la possibilitat de dissenyar un pla de formació, assessorament i d’acompanyament, així com l’auditoria i la consultoria de procediments interns de la companyia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La Cecot reforça les eines per anticipar la insolvència de les pimes
-
Diners
Aprenent a gestionar les ressenyes amb IA
-
Diners
Ametller Origen reuneix prop de 500 proveïdors per celebrar el seu 25è aniversari
-
Diners S’han creat 56 empreses noves en el darrer trimestre a Terrassa
-
Diners
La millora del servei al client, tema central al Values Day del BBVA
-
Diners
La Cambra de Terrassa reunirà LAMP, Vytrus Biotech i Vega Instrumentos per analitzar l'impacte econòmic de la sostenibilitat