Cinc de cinc. Es diu de pressa. Es diu fàcil. Però en realitat és molt complicat i té molt mèrit. L'inici, allò que les últimes temporades havia tirat per terra qualsevol opció del Matadepera de lluitar de debò per l'ascens, és el que aquesta temporada li donarà ales.
El Matadepera, a més, es va desfer el Berga, conjunt que arribava invicte. I els de Berga així ho van fer notar: 38 a 31 al descans.
Però va ser als últims 10 minuts quan el Matadepera va mostrar tot allò que és capaç de fer amb un parcial d'11 a 29 que va esborrar de la pista al Bàsquet Berga.
BÀSQUET BERGA, 60
Oriol Pey (4), Cruz (6), Tinto (17), Tejero (7) i Edo (10), cinc inicial, Roger Pey (2), Borrellas (5), Ribera (3), Tomás (5) i Pablo (1).
CB MATADEPERA, 77
Líndez (21), M. Tàpia (15), Izquierdo (2), Jordi Brugués i Camacho (12), cinc inicial, O. Tàpia (8), Diaz (7), Gómez (1), Valderrama (2), Casaú (7), Ruiz (2) i Rodríguez.
Àrbitres. Delgado i González.
Parcials. 15-19, 38-31, descans, 49-48, 60-77.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2019 a
les 20:32
Notícies recomenades
-
Esports
L'Egara cau per la mínima davant del Club de Campo
-
Esports
L'Atlètic cau per 4 a 1 a Madrid amb el Club de Campo i es queda sense final
-
Esports
Terrassa recull un premi destacat durant la VII Nit del Rugby a Barcelona
-
Esports
Cristian García continuarà al San Cristóbal
-
Esports
Rivals madrilenys per intentar arribar a la final femenina
-
Esports
L'Atlètic vol batre els amfitrions per accedir a la final