El porter Aitor Mújika s'incorpora a la plantilla del Terrassa FC
Esports
El conjunt que dirigeix de Chus Trujillo incorpora a un porter que substitueix la baixa de Dani Guiseris
- El porter Aitor Mújika s'incorpora a la plantilla del Terrassa FC
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de gener de 2024 a
les 17:09
Actualitzat el
03 de gener de 2024 a les
18:59
El Terrassa FC ha fitxat al porter Aitor Mújika, provinent de l'AE Prat, equip que milita a la Tercera Federació, pel que resta de temporada. El porter, de 23 anys, ha passat pel Premià, el Peralada abans d'aterrar al Prat, fa una temporada.
Ocuparà la plaça que ha deixat lliure Dani Guiseris, que ha arribat a un acord per rescindir el seu compromís amb el club egarenc. Aquesta temporada ha disputat sis partits amb el conjunt potablava.
Aitor Mújika s'exercitarà aquesta tarda amb la resta de companys, per preparar el pròxim compromís de lliga del Terrassa FC, programat per a aquest diumenge al camp de la Peña Deportiva, a partir de les 12 hores.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup