Posada al dia per al Martí Colomer
Les obres, que tindran una durada de quatre mesos, costaran 474.127 euros. Entre altres millores, s’hi instal·larà un ascensor i es millorarà el sistema de reg i la instal·lació elèctrica
- El parc natural no reté l’aigua de pluja
ARA A PORTADA
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Estudiants nocturns a la biblioteca per a preparar les PAU: “Al matí prefereixo dormir fins tard i allargar a les nits” Arnau Fort
Publicat el
22 de gener de 2025 a
les 19:37
Actualitzat el
22 de gener de 2025 a les
19:38
En les properes setmanes, l’Ajuntament de Terrassa posarà en marxa els treballs de millora previstos per a l’Estadi Municipal de Hockey Martí Colomer. El projecte, centrat fonamentalment a adequar l’accessibilitat del camp de hockey situat a l’Àrea Olímpica, tenen un pressupost de 474.127,65 euros i s’executaran en un termini de quatre mesos. Haurien d’estar llestes abans de l’estiu. S’han fet amb els fons procedents dels fons europeus Next Generation.
El projecte, que s’ha aprovat ja en la seva fase inicial, s’ha tramitat per la via d’urgència. Contempla l’adequació de l’accessibilitat a la instal·lació, així com treballs destinats a la millora energètica i de sostenibilitat per a la pràctica esportiva. D’aquesta manera, s’instal·larà un ascensor que permetrà accedir des del carrer fins a les graderies. Es contempla també la impermeabilització del dipòsit d’aigua i una nova escomesa d’aigua per assolir els requisits de reg necessaris. El sistema de reg es va canviar amb motiu de la celebració de la Copa del Món femenina de hockey de l’any 2022, però la pràctica del hockey requeria una major potència de reg. Es repararà també el canal perimetral del terreny de joc i es renovarà la tanca de torsió tant del recinte com del camp.
Està previst també que es millorin els vestidors. Se’n tancarà el recinte i es repararan les filtracions, així com en d’altres zones de les graderies. S’instal·laran plaques fotovoltaiques i s’aprofitarà també per millorar la instal·lació elèctrica. S’incorporarà enllumenat d’emergència a la graderia i es reformaran els lavabos per tal de millorar-ne l’accessibilitat.
El pla ha estat redactat per l’arquitecte Koldo Crespo, de l’empresa Alotark Arquitectos & Consultores S.L.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final