Iman entra al Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya
Iman ofereix a Terrassa des de 1991 serveis de seguretat privada, ciberseguretat i outsourcing, entre d'altres

- Iman entra al Clúster de seguretat contra incendis de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2022 a les 07:10
Actualitzat el 25 de gener de 2022 a les 11:41
La companyia de seguretat terrassenca Iman Seguridad, del grup Iman, ha anunciat que s’uneix al Clúster de Seguretat contra Incendis de Catalunya (CLÚSIC), associació empresarial sense ànim de lucre que ja compta amb la col·laboració de 56 negocis.
El cluster és una entitat oberta i integradora d’empreses representatives de tota la cadena de valor de seguretat contra incendis de Catalunya. L’associació va néixer el febrer del 2014 de la iniciativa de 8 empreses amb la voluntat de cooperar per augmentar-ne la competitivitat mitjançant la internacionalització, el coneixement del mercat, el desenvolupament de projectes conjunts i l’establiment d’estratègies d’ampli abast.
Vol posar en comú les inquietuds i necessitats de tots els agents de la cadena de valor: proveïdors de tecnologia, proveïdors de producte, proveïdors de serveis tant de protecció activa com de protecció passiva. Està obert a qualsevol entitat dins de les seves activitats oferti, promocioni o desenvolupi productes o serveis relacionats amb la seguretat contra incendis i que disposi de delegació o seu social o fiscal a Catalunya.
Notícies recomenades
-
Diners Més de 160 empreses han rebut suport de HelpEmpresa la primera meitat del 2025
-
Diners El Sabadell ven la filial britànica TSB al Banc Santander per prop de 3.100 milions d'euros
-
Diners L'estrena als parquets de Cirsa serà el 9 de juliol
-
Diners Catorze empreses emergents del Vallès agafen embranzida
-
Diners Celsa va perdre 281 milions el 2024, un any "de transició, un any completament atípic"
-
Diners Terrassa acull una jornada internacional per impulsar el talent i la innovació en el tèxtil