El Terrassa FC i Fupar han posat en marxa, de forma conjunta, un equip de futbol inclusiu, integrat per jugadors amb discapacitat física, sensorial o derivada de salut mental. Aquest equip participarà en la lliga Excellence Cup. L'equip ja es prepara amb la disputa de diferents partits amistosos i d'altres activitats i entrenaments que es fan els dilluns i els dimecres al Camp Olímpic. La direcció de l'equip correspon a Pablo Mazzariello, responsable de futbol 11 i assistent de la primera plantilla del Terrassa FC.
Nou projecte
Aquest nou equip terrassista, que neix de la fusió del Terrassa FC amb l'equip de futbol amb el qual comptava Fupar, suposa un nou projecte que el club ha qualificat de molt il·lusionant i que s'emmarca en les diferents accions de tipus social i solidari que porta a terme l'entitat terrassista.
Fupar té el seu centre al carrer de les Campiones Olímpiques, just darrere de la zona de general del Camp Olímpic. És una entitat d'economia social i sense ànim de lucre de referència a la comarca, que dóna continuïtat al procés de formació i inclusió sociolaboral de les persones adultes amb diversitat funcional.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final