El Terrassa FC i Fupar han posat en marxa, de forma conjunta, un equip de futbol inclusiu, integrat per jugadors amb discapacitat física, sensorial o derivada de salut mental. Aquest equip participarà en la lliga Excellence Cup. L'equip ja es prepara amb la disputa de diferents partits amistosos i d'altres activitats i entrenaments que es fan els dilluns i els dimecres al Camp Olímpic. La direcció de l'equip correspon a Pablo Mazzariello, responsable de futbol 11 i assistent de la primera plantilla del Terrassa FC.
Nou projecte
Aquest nou equip terrassista, que neix de la fusió del Terrassa FC amb l'equip de futbol amb el qual comptava Fupar, suposa un nou projecte que el club ha qualificat de molt il·lusionant i que s'emmarca en les diferents accions de tipus social i solidari que porta a terme l'entitat terrassista.
Fupar té el seu centre al carrer de les Campiones Olímpiques, just darrere de la zona de general del Camp Olímpic. És una entitat d'economia social i sense ànim de lucre de referència a la comarca, que dóna continuïtat al procés de formació i inclusió sociolaboral de les persones adultes amb diversitat funcional.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
12 de novembre de 2019 a
les 21:16
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova