Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa

Terrassa

L’operatiu també va comportar l’aixecament d’una acta a l’establiment per diverses deficiències de caràcter administratiu i higienicosanitari

Publicat el 20 d’agost de 2026 a les 18:28

La Policia Municipal de Terrassa, els Mossos d’Esquadra i la Policia Nacional van dur a terme aquest dimecres a la tarda un dispositiu conjunt en un establiment de restauració del carrer Guadalhorce, al districte 3 de la ciutat.

L’actuació va començar cap a les 19 hores i es va centrar en un local que havia acumulat diversos requeriments per molèsties relacionades amb sorolls i sobre el qual també hi havia sospites d’un possible delicte contra la salut pública.

Durant el dispositiu, els agents van identificar set persones. Dues van quedar detingudes: una per l’incompliment d’una prohibició d’apropament i una altra per trobar-se en situació administrativa irregular.

A més, una tercera persona va ser denunciada per possessió d’una arma blanca.

L’operatiu també va comportar l’aixecament d’una acta a l’establiment per diverses deficiències de caràcter administratiu i higienicosanitari.

L’actuació forma part dels dispositius coordinats que els diferents cossos policials duen a terme a Terrassa per intervenir davant d’incidències vinculades a la convivència i comprovar el compliment de la normativa als establiments de la ciutat.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google