Xero Gasol seguirà entrenant l’Atlètic
Esports
El tècnic del doblet ja ha arribat a un acord amb el club
- UIPV i Junts s’uneixen per a les municipals a Vacarisses
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
12 de maig de 2022 a
les 07:20
Actualitzat el
11 de maig de 2022 a les
19:23
Poques hores després d’obtenir la lliga de Divisió d’Honor de hockey, l’Atlètic Terrassa ja ha lligat la continuïtat a la banqueta de l’equip del tècnic Xero Gasol. El seu equip ha signat una temporada espectacular amb l’obtenció del doblet i tant el president, Josep Maria Biosca, com el propi entrenador, Xero Gasol, han confirmat l’acord definitiu que tindrà una durada d’una temporada més. Serà la seva quarta campanya al conjunt de Can Salas. “Hem fet una gran temporada, hem aconseguit el doblet i l’equip ha evolucionat d’una manera molt positiva. Em sento molt a gust treballant amb aquest equip, a casa meva”, explica Gasol, a qui li agrada renovar d’any en any. “Ja estem planificant la temporada vinent. No penso més enllà. Quan acabi la temporada vinent ja veurem què passa. No m’agrada estar lligat a un càrrec. Si les coses van bé i em sento a gust continuaré. Si no, no passarà res si arriba un altre entrenador”.
Gasol valora molt positivament una temporada en la qual l’equip ha sumat el tretzè doblet de la seva història. “La veritat és que és molt gratificant formar part d’aquesta petita història. Guanyar la lliga a Madrid va suposar un esclat d’eufòria. Més enllà de tot això, cal ser humils i continuar treballant. Hem de donar sentit a tota la tasca que estem fent. No només els resultats li donen sentit”, assegura.
De cara a la temporada vinent, el club decidirà en breu si hi ha d’haver altres i baixes. De moment, l’única confirmada és la de Roc Oliva, que ja va comunicar que s’incorporava a l’equip a la segona volta per cobrir les baixes de Marc Vizcaino i Johannes Mooij, però que descartava seguir una temporada més. L’objectiu de Gasol és “poder mantenir l’actual plantilla i donar equilibri i continuïtat als jugadors joves que tants èxits ens han donat”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major