- La selecció femenina sub-16, a la final
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juliol de 2022 a
les 17:26
La seleció femenina sub-16 de hockey s'ha classificat per disputar la final del torneig Sis Nacions que es disputa a Terrassa, El combinat espanyol va derrotar a les semifinals Alemanya per un resultat de 3 a 1. El seu rival a la final, que es jugarà al Club Egara el diumenge a les 9 del matí, serà Països Baixos, que va guanyar Bèlgica als "shoot outs".
Pel que fa a la selecció sub-18, jugarà per la medalla de bronze després de la seva derrota a les semifinals contra Alemanya en els "shoot outs", El temps reglamentari va finalitzar sense gols. Espanya jugarà el tercer i quart lloc contra Bèlgica, aquest diumenge a les 11.15 hores a l'Egara, que va perdre per 2 a 0 amb Països Baixos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CD Terrassa s'apunta el primer assalt per a la permanència
-
Esports
Retorn a la casella de sortida
-
Esports
El Circuit Municipal de Ciclisme de Terrassa acull dues proves destacades de base
-
Esports
CD Terrassa inicia el camí a la permanència
-
Esports
El Terrassa FC només prescindirà de Ferran Ruiz si és trobat culpable
-
Esports
Matías Reyniak i Isabel Pascual, campions del II Open Egara