Dani Andreu arriba al San Cristóbal amb segell propi
El nou entrenador del conjunt parroquial aposta per una línia de continuïtat
- El darrer concert de Beethoven
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
20 d’octubre de 2022 a
les 20:52
Actualitzat el
20 d’octubre de 2022 a les
20:54
Elogiant el passat recent, destacant la bona salut del present i dipositant esperances pròpies en el futur pròxim. Així s'ha presentat aquest dijous Dani Andreu, nou entrenador del primer equip del San Cristóbal en substitució d’Oliver Ballabriga, que ha deixat el club per incorporar-se al Cerdanyola, de Segona Federació. Dani Andreu sap que arriba a un equip amb garanties, aposta por una línia de continuïtat i diu que vol deixar també la seva empremta. “La idea futbolística de l’equip no vull tocar-la. He vist coses molt bones, però és inevitable que també aporti coses meves”, ha explicat en la seva presentació oficial com a tècnic del conjunt parroquial. “Si m’han vingut a buscar és perquè el meu estil és molt similar al de l’anterior entrenador. No serà un canvi traumàtic.” No tem les comparacions, malgrat que diu que “són inevitables”. I afirma que l’únic que li preocupa és “estar a l’altura” .
El president del San Cristóbal, Francesc Manchado, ha donat la benvinguda a Andreu recordant-li que formava part de la família del club.”Tothom té un gran record de les seves etapes. I tenint-lo al costat em sento tranquil”, ha dit.
La marxa de Ballabriga s’ha produït a la sisena jornada i amb l’equip en zona de promoció. “La situació és anòmala i molt sorprenent”, ha comentat el nou entrenador del San Cristóbal. “És més complicat gestionar aquest escenari que entrar en un equip quan han fet fora l’entrenador.” Malgrat el seu coneixement del club, admet que no es veia entre els aspirants a la banqueta. “La veritat és que no m’ho esperava. La temporada passada potser va ser la pitjor de la meva vida i va ser una sorpresa que pensessin en mi. Em sento en l’obligació de no fallar.”
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final