Evan Dobón, bronze al campionat d'Espanya cadet de voleibol
El jugador egarenc ha format part de la selecció catalana
- Evan Dobón, bronze al campionat d'Espanya cadet de voleibol
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2023 a
les 15:56
El jugador del CN Terrassa Evan Dobón s'ha penjat la medalla de bronze en el Campionat d'Espanya cadet de voleibol que s'ha jugat a Valladolid com a component de la selecció catalana. Catalunya ha derrotat per 3 a 0 la selecció de la Comunitat Valenciana en el partit per la medalla de bronze. Madrid ha assolit la medalla d'or després de superar Galícia per 3 a 0 a la gran final.
Catalunya va finalitzar primera del seu grup a la primera fase del campionat, després de superar Múrcia (3-1), Euskadi (3-0) i Aragó (3-0). En els quarts de final va superar Andalusia per 3 a 0 i a la semifinal va caure davant Galícia per 1 a 3.
Per altra banda, l'entrenador del CN Terrassa Jesús Requena ha obtingut la medalla d'or amb la selecció catalana infantil en aquest Campionat d'Espanya. Requena era el segon entrenador del combinat català.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final