Alejandro Ayabarrena tornarà a entrenar al femení del CD Terrassa
Substitueix a la banqueta a Litus Ballbé
- “La intel·ligència artificial ben utilitzada és una eina poderosa”
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2023 a
les 19:31
Actualitzat el
20 de juliol de 2023 a les
19:41
Nou anys després de plegar com a entrenador del primer equip femení del CD Terrassa, el tècnic Alejandro Ayabarrena tornarà a ocupar aquesta banqueta la temporada vinent. Substituirà a Litus Ullés a qui fa un parell de setmanes, des del club de les Pedritxes, se li va anunciar que no continuaria.
Ayabarrena va dirigir al conjunt femení del CD Terrassa durant vuit temporades, amb la lliga de la campanya 2007-2008 com al seu èxit més destacat. Va ser una lliga apoteòsica, amb l'equip jugant els "play-off" pel títol sempre amb desavantatge de camp i remuntant a fora de casa en les dues eliminatòries.
Va arribar al CD Terrassa fa anys, com a segon de Carlos Retegui. Precisament, aquest entrenador el va captar per formar part del cos tècnic de la selecció absoluta masculina d'Argentina en algunes competicions, com la World League.
L'any 2014, va deixar l'equip femení i va passar a entrenar en la secció masculina, especialment en tasques de formació. En els últims anys, ha dirigit l'escola de hockey de l'entitat de les Pedritxes. Aquesta última temporada, ha portat el juvenil masculí. Ara, torna a la banqueta, acompanyat de Santi Castelli, que serà el seu segon.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final