Per tal de facilitar el compliment de les distàncies de seguretat, al Servei de Gestió de l'Esplai Públic ha instal·lat en diversos punts del Parc de Vallparadís una senyalització provisional per evitar les aglomeracions en els trams més estrets.
Ahir es van reobrir els parcs de Sant Jordi, de la Depuradora i, puntualment, els jardins de la Casa Alegre de Sagrera, coincidint amb el cap de setmana de la Fira Modernista virtual. Tot i així hem de recordar que l'apertura es fa en concepte de passeig i no d'estada.
Recorddem també que no es pot fer us de les zones de joc infantil, zones d'exercitació físic i instal·lacions esportives a l'aire lliure, encara que es trobin dins dels parcs oberts. Les fonts de boca continuaran sense subministrament d'aigua, seguint les instruccions de la Generalitat de Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2020 a
les 16:43
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa