Un any després del traspàs de qui va ser un dels màxims representants de l’activisme cultural i associatiu a Matadepera de les darreres dècades, el recinte de Can Roure acull avui a les onze del matí un acte per recordar la figura de Manel Carrera.
Impulsat pel col·lectiu Matadepera ens Mou (MeM) i els familiars del mateix Manel Carrera, l’acte consistirà en dues parts: la primera serà una cerimònia, oficiada pel pare jesuïta Jesús Lanao a l’interior de l’església i, una segona a l’exterior, en la qual hi haurà diversos parlaments. A l’acte, obert a tothom, també hi participaran representants de les diverses entitats amb qui va col·laborar Carrera.
L’activista cultural i associatiu va liderar les recordades festes majors de Matadepera; els trials de Sant Llorenç; l’inici dels Gegants de Matadepera i la Banda de Matadepera; les Trobades Internacionals de Gegants; el tren “Talgo” a Mariapfarr; la restauració de Can Roure; i la construcció de l’Escola Matadepera a Bolívia, entre altres iniciatives.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2019 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Comarca Instal·len tendals a la plaça de l’Església de Castellbisbal
-
Comarca Sant Cugat del Vallès rebateja el Teatre-Auditori amb el nom d'Emma Vilarasau
-
Comarca Vacarisses reclama a l’ACA actuacions urgents a les rieres
-
Comarca Rècord de cria del falcó pelegrí al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Comarca Viladecavalls viu la seva Festa Major més tradicional i popular
-
Comarca La cultura popular, pilar de la Festa Major de Viladecavalls