Dues renovacions al Consell de la Infància de Viladecavalls
Comarca
L’Ajuntament de la localitat fa una crida als nens empadronats al municipi
- Tot el que cal saber sobre la plusvàlua
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
07 de novembre de 2021 a les
10:02
Aquest curs, els dos infants no escolaritzats a Viladecavalls que formaven part del Consell Municipal de la Infància s’han de substituir per dos alumnes nous que estiguin cursant 5è o 6è de primària, donat que ja han acabat el seu periode.
Per aquest motiu, l’Ajuntament de la localitat fa una crida als nens empadronats al municipi que no estiguin escolaritzats en centres educatius de Viladecavalls i que vulguin formar part del Consell Municipal de la Infància.
Tots aquells que hi estiguin interessats han de contactar amb el Servei de Joventut (consellinfancia@viladecavalls.cat). L’objectiu és garantir la participació dels nens de Viladecavalls en matèria de promoció, atenció i protecció a la infància.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei