La Factoria Cultural de Terrassa viatja en el temps amb Mosaïque
Es tracta d'un recorregut per la trajectòria del Malandain Ballet Biarritzm, aquest diumenge a les 18 hores
        - Premis del concurs d'aparadors a Can Palet de Terrassa
 
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2025 a les 17:55
																			
								
								Vuit extractes de peces de diferents èpoques, formes i tons, conformaran un mosaic  que s’entrellaça amb la música de Mozart, Saint-Saëns, Chopin i Txaikovski. Un viatge  per la història de la companyia que es podrà veure el diumenge 16 de març a les 18h  a la Factoria Cultural de Terrassa. L’espectacle forma part del festival Dansa  Metropolitana. 
Dirigit pel prestigiós ballarí i coreògraf francès, Thierry Malandain, la companyia gaudeix  d’un gran reconeixement a Europa i arreu del món. Les peces de Malandain són  àmpliament aplaudides per la seva gran plasticitat i per les suggeridores coreografies, interpretades per més d’una vintena de ballarins. 
El Malandain Ballet Biarritz va ser fundat l’any 1998 per iniciativa del govern francès i  de la ciutat de Biarritz, sota la direcció de Thierry Malandain. Els intèrprets parteixen de  la tècnica de la dansa clàssica, tot explorant a la vegada noves formes de dansa  contemporània. Així, es dona prioritat al cos de ball, a la seva força i sensualitat. Tant si  la forma és abstracta com narrativa, l’home i la dansa estan presents, en cos i ànima, en  totes les coreografies  
La proposta escènica de Malandain és ja coneguda pel nostre públic de Terrassa. n  aquest mateix escenari hem tingut l'oportunitat de gaudir de títols com Romeu i Julieta,  així com de propostes que tornarem a veure, com Nocturnes, Une dernière chanson o el  famós Bolero, que va captivar profundament els espectadors. 
							
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												
												Cultura i Espectacles
												La mort vista amb ironia
											 - 
												
												Cultura i Espectacles
												L'escriptor de Terrassa Rubèn Intente guanya el Premi Ciutat d'Alcoi de Novel·la
											 - 
												
												Cultura i Espectacles
												Tres dies de debat a l'MNACTEC per definir el futur del patrimoni industrial català
											 - 
												
												Cultura i Espectacles
												Molt més enllà de la "Pubertat"
											 - 
												
												Cultura i Espectacles
												3Cat incorpora una col·lecció audiovisual sobre l'MNACTEC 
											 - 
												
												Cultura i Espectacles
												Tradició i glosa a l'Auditori de Terrassa