"Persona infiltrada" a Terrassa
Un equip del programa de TV3 va gravar a Sant Pere i al parc de Sant Jordi
- Un cadàver a Ca n'Anglada
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
21 de setembre de 2022 a les
13:19
La cadena de televisió TV3 ha reactivat la gravació de capítols de “Persona infiltrada”, un concurs en format “reality” intrigant en el que un famós visita una família on hi ha una persona infiltrada i ha de descobrir que hi és. L’equip de la presentadora i també actriu, Marta Torné, ha estat dos dies a Terrassa per gravar un dels capítols amb una família terrassenca.
La productora es va desplaçar al pont de les Esglésies de Sant Pere i al Parc de Sant Jordi, dos espais emblemàtics de la ciutat, segons van explicar ahir des del Parc Audiovisual de Terrassa. La família entrevistada i el personatge famós, està clar, no ha transcendit. El concurs de la cadena catalana va començar la seva emissió a finals de 2020 i ara ha anunciat que prepara nous capítols per tornar a la pantalla.
Dotze hores amb la família
En cadascun dels programes, hi ha una persona coneguda que passa 12 hores amb una família amb l’objectiu de descobrir qui no és realment de la família. El concurs dóna un premi valorat fins a cinc mil euros. També es pot concursar des de casa Els espectadors poden jugar des de casa, a través de l’aplicació de TV3, i optar al premi en cas que el famós o famosa encerti qui és la persona infiltrada.
En el cas de Terrassa, el Parc Audiovisual va explicar que la productora havia demanat un permís de dos dies, el dijous i divendres, per fer el treball de rodatge en els espais demanats pel programa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Vi amb pintura contra l'esclerosi múltiple a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
La comèdia es tenyeix de negre a Terrassa: "Tot s'ensorra"
-
Cultura i Espectacles
Terrassa serà la capital del còmic durant sis dies
-
Cultura i Espectacles
Concert de Patrícia Garrido a la BCT: "No hi ha miralls intactes després de viure"
-
Cultura i Espectacles
L'opereta es fa jazz a Terrassa: "Un repertori històric poc freqüent"
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 29, 30 i 31 de maig