Empresa i cultura es donen la mà en una nova edició del Meet in Jazz
Diners
Eloi Planes (Fluidra), Ramon Agenjo (Fundació Damm), i Angie Rosales (Pallapupas) debatran sobre les aliances estratègiques entre aquests dos sectors
- Empresa i cultura es donen la mà en una nova edició del Meet in Jazz
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2022 a
les 14:03
Actualitzat el
27 de juny de 2022 a les
14:56
Eloi Planes, president executiu de Fluidra; Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm; i Angie Rosales, fundadora de Pallapupas, participaran aquest dijous a la quarta edició del Meet in Jazz, fòrum organitzat pel despatx terrassenc Rius Consultors amb l'objectiu de crear un punt de trobada entre l'àmbit empresarial i cultural; una innovadora fórmula pensada per compartir experiències professionals en un entorn distès i lúdic.
Des de l'assessoria-consultoria egarenca, que enguany organitza el fòrum conjuntament amb la Fundació Catalunya Cultura, asseguren estar convençuts que "la cultura és progrés, motor econòmic, element de transformació social i font d'innovació que enriqueix intel·lectualment i socialment el país". Per això expliquen que com a testimonis d'aquesta realitat han convidat dos empresaris que tenen un fort vincle amb la cultura i una empresària del món associatiu i fundacional que utilitza la cultura com a eina transformadora.
En el debat, que serà moderat per la periodista Mònica Terribas, els ponents compartiran reflexions i experiències, però sobretot posaran en relleu que "les aliances estratègiques entre cultura i empresa són fonamentals per garantir la sostenibilitat i generar riquesa per a la nostra societat", comenten des del despatx.
La cita serà dijous a les 18:45 hores a la Nova Jazz Cava.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa reforça els seus indicadors socioeconòmics
-
Diners
Està cara la tecnologia?
-
Diners Fluidra llança un programa de pagarés de 300 milions vigent fins al juliol del 2027
-
Diners
La Cambra oferirà 21 diagnosis gratuïtes per impulsar el comerç de proximitat
-
Diners
Els comandaments intermedis, peça clau en la gestió del talent
-
Diners
L'atur baixa de les 11.000 persones a Terrassa per primer cop des de l’abril del 2008