ARA A PORTADA
-
-
Comencen les obres per reparar amb injeccions de resina els assentaments de la plaça del Gas Pilar Màrquez
-
-
Aquí teniu el primer llibre-guia de bèsties de Terrassa: "Són com nosaltres, una gran família" Javier Llamas
-
Rafel Comes, Medalla d’Honor de la Ciutat: “Sempre he intentat ser autoexigent i rigorós amb la història” Arnau Fort
Publicat el
16 de novembre de 2019 a
les 04:00
Conscient de les problemàtiques que genera haver d'enfrontar-se a una Lliga tan irregular, la jugadora internacional del Júnior Georgina Oliva analitza el tema des d'una altra òptica. "És evident que aquesta Lliga és massa curta i també que les pretemporades són molt llargues, amb massa aturades. Però hauríem de ser conscient que aquest és un aspecte que afecta només els jugadors i les jugadores de la Divisió d'Honor. I per mi, el hockey és molt més que dues lligues determinades. El hockey és des dels nens de 4 anys que comencen a jugar a les escoles dels clubs fins als veterans". La migcampista terrassenca, una peça fonamental de la selecció espanyola femenina que disputarà a l'estiu els Jocs Olímpics de Tòquio, reconeix que "haver de jugar nou partits en només un més i mig" és molt injust, però adverteix que per als jugadors internacionals la situació és encara pitjor, ja que hauran d'afrontar llargues concentracions i partits amistosos a banda de les competicions del seu club. "És cert que la dinàmica de les seleccions en un any olímpic com aquest implica algunes alteracions, però jo penso que la selecció espanyola és prioritària per al hockey. Ja m'agradaria que la Lliga fos més llarga, però ens hem d'adaptar a una sèrie de calendaris que ens vénen marcats per la Federació Internacional". I afegeix: "Hem de ser conscients que pel hockey espanyol era fonamental que les dues seleccions fossin als Jocs i tinguin opcions de medalla. La selecció és el mirall en què es miren els més petits i és una eina fonamental de cara a la captació de nous talents. Si volem que el nostre esport tingui futur i cada vegada hi hagi més llicències, no ens podem permetre el luxe de situar la selecció en un paper secundari". En relació amb les queixes d'una part dels jugadors de la Lliga, Oliva assenyala: "El hockey és de tots. No només dels jugadors de Divisió d'Honor. I entre tots l'hem de prestigiar".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior