Una incidència en la infraestructura deixa sense trens de Rodalies Terrassa sencera. Segons ha informat la tarda de dissabte Renfe, no hi haurà circulació ferroviària entre les estacions de Manresa i Sabadell Sud. Això desactiva pel moment les dues parades de Terrassa, tant la de Nord com la de l'Est. L'incident, precisament i segons informa l'Agència Catalana de Notícies (ACN), s'hauria ocasionat entre les dues cocapitals del Vallès Occidental, concretament entre les estacions de Sabadell Sud i Terrassa Estació del Nord.
Circulació interrompuda entre Sabadell Sud i Manresa a causa d'una incidència a la infraestructura. S'estableix un servei alternatiu per carretera entre ambdues estacions, amb parades intermèdies.
— R4 Rodalies 🤖 (@rod4cat) August 22, 2026
Per gestionar el fluxe de viatgers, Renfe ha activat un servei alternatiu per carretera que farà parades intermèdies en el tram afectat. Aquest servei només es donarà a l'estació de Terrassa Est, amb una freqüència de dos busos per hora i direcció. Les autoritats demanen als usuaris de l'Estació del Nord que acudeixin al servei de Ferrocarrils de la Generalitat.
@rodalies activa transport alternatiu entre Terrassa, Sabadell i Manresa.
— Ajuntament de Terrassa (@ajterrassa) August 22, 2026
👉 A Terrassa Est:
- 2 busos direcció Barcelona
- 2 busos direcció Manresa
👉 A Estació del Nord:
- De moment no hi ha transport alternatiu
- recomanació de transbord a FGC https://t.co/WCAbIWHjuY