El Club Natació Terrassa organitzarà del 2 al 5 de gener el XX Torneig de Reis de Bàsquet de Base. Amb motiu del vintè aniversari, l'esdeveniment, adreçat històricament a les categories formatives, canviarà de format i comptarà amb la participació dels 30 equips que integren la secció, que disputaran un partit cadascun.
Al marge del CN Terrassa, prendran part en la competició el CB Rosella, el NB Olesa, el CB Sant Pere de Terrassa, el CEJ L'Hospitalet, el Bàsquet Oms, el Maristes Rubí, el CB Igualada, el UBSA, la UE Barberà, l'Sferic Terrassa, el CB Cornellà, el CB Matadepera, el CBF Cerdanyola, el Sant Josep Obrer, el BF Viladecans, el CB Granollers, l'ASFE Sant Fruitós, el Sant Jordi Rubí, la JET Terrassa i el CB Calella. Tots els partits se celebraran al Pavelló del Pla del Bon Aire.
El torneig arrencarà el dijous 2 de gener a les quatre de la tarda, en una jornada que s'allargarà fins a quarts de dotze, atès que el partit del sènior masculí "B" contra el CB Cornellà començarà a les 10 de la nit. L'endemà divendres 3, els partits s'iniciaran novament a les quatre. El dissabte 4, l'activitat arrencarà a les 9 del matí i es perllongarà fins al vespre. Finalment, el diumenge 5 es disputaran partits des de les 9.30 fins a les 12.30.
El dissabte 4 de gener, a les 12.30 del migdia, tindrà lloc la presentació oficial de la secció de bàsquet del CN Terrassa de la temporada 2019-2020.
ARA A PORTADA
-
-
L'Atlètic bat per 1 a 3 el Complutense i jugarà la seva tercera final consecutiva de la lliga femenina Jordi Guillem
-
Casa Caparrós, botiga de barri: “El meu avi repartia 2.000 litres de vi a la setmana” Alejandro García
-
-
Adeu a un quiosc emblemàtic de Terrassa: "És dur pel lligam que tenim amb els clients de tants anys” Aketza Martín
Publicat el
26 de desembre de 2019 a
les 19:58
Notícies recomenades
-
Esports
L'Egara cau per la mínima davant del Club de Campo
-
Esports
L'Atlètic cau per 4 a 1 a Madrid amb el Club de Campo i es queda sense final
-
Esports
Terrassa recull un premi destacat durant la VII Nit del Rugby a Barcelona
-
Esports
Cristian García continuarà al San Cristóbal
-
Esports
Rivals madrilenys per intentar arribar a la final femenina
-
Esports
L'Atlètic vol batre els amfitrions per accedir a la final