A causa de l'actual situació sanitària, l'Ajuntament de Viator (Almeria) ha decidit no acollir aquest mes el Campionat d'Espanya juvenil femení de hockey sala. Com a responsable de l'organització d'aquest esdeveniment, la federació andalusa ha decidit reubicar la competició al pavelló del Rincón de la Victoria (Màlaga). Dos equips terrassencs, Atlètic i Egara, prendran part en aquest campionat, que tindrà lloc entre els dies 19 i 21 d'aquest mes de febrer. Ambdós estan enquadrats al grup "A" juntament amb el Candelaria Málaga 91 i el San Pablo Valdeluz madrileny. Al grup "B" jugaran CH Viator, Club de Campo, Júnior i Sardinero. La competició masculina se celebrarà aquest cap de setmana al pavelló del Club Egara.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2021 a
les 21:25
Notícies recomenades
-
Esports
Competir plegats: la nova realitat dels esports mixtos
-
Esports
Canvi de grup del Terrassa FC per a la pròxima temporada
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental