Competició certifica l'alineació indeguda del Terrassa femení
Esports
L'equip ha passat d'estar classificat a haver de sumar 4 punts en els dos partits que resten
- Competició certifica l'alineació indeguda del Terrassa femení
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Terrassa Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura" Joan Muñoz
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
03 de març de 2022 a
les 12:39
Actualitzat el
03 de març de 2022 a les
12:43
El Comitè de Competició de la Federació Catalana de Futbol ha determinat donar-li la raó a la Penya Blanc-i-Blava La Roca amb motiu de l'alineació indeguda del conjunt femení del Terrassa FC. Aquesta determinació complica a les terrassistes la classificació per a la lligueta d'ascens a Primera Nacional. El Terrassa FC va golejar per 1 a 7 a domicili la Penya Blanc-i-Blava La Roca, equip amb el qual es disputava la tercera i darrera posició del grup “B” de la Preferent Femenina, però Competició ha convertit aquest resultat amb un 3 a 0 favorable al conjunt del Vallès Oriental.
La situació ha fet un gir radical. Tal com s'esperava, s'ha determinat que la jugadora colombiana Juliana Restrepo, que va disputar els vuit darrers minuts del partit, no podia fer-ho, ja que les bases de competició estableixen que no es poden fer fitxatges en les quatre darreres jornades de la competició. El Terrassa va recórrer sense èxit i Competició ha donat el partit per acabat amb 3 a 0. Per tant, el Terrassa FC és tercer, però ara amb 37 punts. El conjunt de La Roca del Vallès és quart amb 34. Segons aquest escenari, les terrassistes estan obligades a guanyar un partit i empatar-ne un altre per arribar als 41 punts i accedir a la fase d’ascens, on jugaran els tres primers de cada grup i pujarà el primer. El seu rival només pot arribar als 40 si guanya els dos partits que li queden, però té el "goal-average" al seu favor. Al Terrassa li manquen, doncs, quatre punts. Rep diumenge el sisè, Cerdanyola, i tancarà la primera fase visitant el diumenge 13 el Palautordera, segon classificat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent