Jan Salas inicia a Itàlia una nova etapa formativa
Esports
El pilot egarenc ha fitxat per un dels equips més potents de kàrting
- Jan Salas inicia a Itàlia una nova etapa formativa
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
03 de març de 2022 a
les 07:02
Actualitzat el
03 de març de 2022 a les
00:01
Itàlia és un dels nuclis més potents del kàrting internacional. Pilots i marques de primera línia competeixen en els seus campionats a la recerca de construir una trajectòria de futur en el món de l’automobilisme. Aquest any, un jove pilot terrassenc s’afegirà a aquesta legió d’aspirants a estrelles del motor, fent un pas més en el seu procés de formació. Es diu Jan Salas, té 10 anys i a la seva vitrina ja hi figura un subcampionat d’Espanya i de Catalunya.
Ara fa unes setmanes, Jan va viatjar a Itàlia per fer les proves d’accés a l’equip DR Racing, una formació propietat de Danilo Rossi, una llegenda en el món del kàrting i cinc vegades campió del món. L’equip, a més, compta amb el suport d’una marca tan potent com Lamborghini. Jan Salas tindrà la possibilitat de participar en el campionat italià, que consta de cinc curses, i en dues proves del Campionat d’Europa, les dues que es disputen al país transalpí. També té a l’agenda el Mundial del mes de setembre.
Competirà en la categoria anomenada “Mini”, destinada a pilots entre 8 i 12 anys. I ho farà en un entorn de màxima competitivitat, un fet que li permetrà avançar en la seva formació. L’activitat a Catalunya i a Espanya en la modalitat de kàrting ha descendit en els darrers anys, mentre que a Itàlia l’aposta pels joves pilots és molt més decidida. A cada cursa el nombre d’inscrits és d’uns cent pilots, una dada que visualitza la gran competència que existeix. En la mateixa categoria que Jan Salas, aquesta temporada competiran dos pilots espanyols més.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa