El Terrassa FC iniciarà l'exercici 22-23 fora de l’Estadi Olímpic
Les obres de remodelació de l’Estadi Olímpic amb motiu del Mundial femení obligaran al Terrassa FC ainiciar fora del recinte la temporada vinent. Encara o hi ha data de tornada
- El Terrassa FC iniciarà l'exercici 22-23 fora de l’Estadi Olímpic
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
11 de març de 2022 a
les 07:08
Actualitzat el
11 de març de 2022 a les
09:43
El consell d’administració del Terrassa FC prepara ja un calendari d’inici de la temporada 2022-23 fora de l’Estadi Olímpic, que entre l’1 i el 17 de juliol acollirà el Mundial femení de hockey. Les obres per revertir l’escenari de hockey en un recinte futbolístic no es preveu que estiguin finalitzades a principis del mes de setembre, data d’inici de la temporada futbolística, fet que obligarà el club a mantenir la infraestructura actual de camps externs per als seus equips, tant pel que fa al futbol base com pel primer equip. La situació genera una certa inquietud en el club egarenc per la dificultat que suposa moure un volum molt important d’esportistes durant un temps indeterminat.
Les obres de remodelació de l’Estadi Olímpic estan en la seva fase final per adequar-lo a les exigències de la Copa del Món femenina. El Terrassa heretarà en els mesos vinents una instal·lació renovada i en unes condicions millorades a les anteriors, quan l’estadi presentava ja clars signes de deteriorament.
El terreny de joc, on s’instal·larà aviat la nova superfície sintètica de color blau per disputar els partits de hockey, haurà de ser habilitat de nou per a la pràctica del futbol un cop acabi el Mundial.
La gespa artificial de hockey serà traslladada a l’Estadi Municipal Martí Colomer.
La intervenció en el camp no és menor, ja que s’ha de fer una actuació rellevant per tornar a anivellar el terreny per a les mides del camp de futbol i instal·lar la nova gespa artificial. Tenint en compte que el Mundial finalitzarà el 17 de juliol, es vol actuar com més aviat millor per reduir el calendari. Els terminis finals no estan definits, a l’espera que finalitzi el procés d’adjudicació de l’obra i es fixin les condicions amb l’empresa encarregada de l’obra en funció de la seva pròpia operativa.
En tot cas, es descarta que l’estadi estigui enllestit al setembre i com a molt aviat es pensa en el mes d’octubre com a data de tornada a casa pels equips del Terrassa FC. Això farà que el primer equip comenci el pròxim campionat al municipal de Ca n’Anglada i la resta en els recintes dels quals fan ús actualment, amb especial ocupació del camp municipal de les Fonts. El Terrassa té previst fer els seus campus d’estiu a les instal·lacions de la UD San Lorenzo, club amb el qual vol augmentar la col·laboració en diferents àmbits per la bona sintonia que han tingut en els darrers mesos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre