El Terrassa FC entrenarà la setmana vinent a les Fonts
Esports
El trasllat es fa a causa d'uns treballs de millora de la il·luminació del camp de Ca n'Anglada
- Una motorista ferida en un accident a Terrassa
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
25 de novembre de 2022 a
les 17:09
Actualitzat el
25 de novembre de 2022 a les
18:35
La primera plantilla del Terrassa FC no entrenarà la pròxima setmana en el camp municipal de Ca n'Anglada ai traslladarà el seu centre de treball al camp Artur Travesa de les Fonts, un escenari que ja utilitza de forma regular en les sessions d'entrenament dels dissabtes. El motiu d'aquest trasllat és que al llarg de la setmana s'han de fer treballs de millora de la il·luminació de la instal·lació esportiva que gestiona el CP San Cristóbal. S'han d'instal·lar els focus LED procedents de l'Estadi Olímpic amb els quals es millorarà la qualitat de la il·luminació del camp. Actualment, cada torre disposa d'alguns focus LED, però no completament.
El fet que els treballs es facin durant el dia, impedeix que es pugui fer activitat esportiva en condicions normals a causa de les normes de seguretat que s'apliquen. El Terrassa podria fer servir mig camp pels seus entrenaments, però les dificultats que això comporta i les condicions establertes fan que s'hagi preferit traslladar les sessions d'entrenament al camp de les Fonts.
El CP San Cristóbal, en canvi, sí que podrà entrenar en el seu camp amb normalitat, ja que les seves sessions es fan al vespre, quan no s'estaran fent treballs a les torres d'il·luminació. El Terrassa FC està passant les darreres setmanes al camp municipal de Ca n'Anglada, on es va traslladar el juliol de l'any passat a causa de les obres de remodelació de l'Estadi Olímpic per acollir el Mundial femení de hockey. Si no hi cap alteració inesperada, el conjunt egarenc disputarà el seu primer partit al remodelat Estadi Olímpic el 18 de desembre contra el Prat. Actualment, s'està procedint a instal·lar la gespa artificial i s'està complit el calendari previst. L'Ajuntament ha ratificat que si no hi ha un episodi de pluges continuades, el conjunt terrassista podrà tornar a casa abans de final d'any.
"No és la situació ideal. Però no ens queixarem", explica l'entrenador del Terrassa FC, Jordi López, al respecte. "No ho he fet mai i ens adaptarem a la nostra realitat. Esperem tornar ràpid a casa i adaptar-nos a la nova situació el més aviat possible."
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup