La selecció de hockey busca plaça diumenge per als quarts de final
Esports
La selecció espanyola de hockey necessita eliminar diumenge a les 12 hores Malàisia si vol jugar dimarts els quarts, on es trobaria la primera potència mundial, Austràlia
- La selecció de hockey busca plaça diumenge per als quarts de final
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
20 de gener de 2023 a
les 20:04
Ha arribat l’hora de la veritat per a la selecció espanyola de hockey, que s’ho jugarà tot a una carta diumenge a les 12 (hora catalana) davant de Malàisia en el duel de vuitens de final de la quinzena edició de la Copa del Món de hockey. El Kalinga Stadium de la ciutat índia de Bhubaneswar serà la seu d’aquest decisiu partit per a una selecció espanyola integrada per vuit jugadors terrassencs.
Max Caldas, seleccionador espanyol, té molt de respecte per al combinat asiàtic, que tot i no tenir el nom d’altres seleccions, és la novena potència mundial, precisament per darrere d’Espanya, que ocupa la vuitena posició. “És un equip que juga tot el partit al seu ritme. Guanyi o perdi es manté fidel als seus conceptes. Té un joc molt metòdic. El seu hockey és lent, tenen poca profunditat i mouen la bola de cantó a cantó. Quan poden servir de pressa, ho fan, fonamentalment per l’esquerra”, va explicar ahir Caldas en declaracions a Diari de Terrassa.
Malàisia, que no ha pujat mai a un podi mundialista, va tancar la primera fase segon del grup “C” amb sis punts i dues victòries, ambdues per 3 a 2, contra Xile i Nova Zelanda i una derrota davant dels Països Baixos per 4 a 0.
Els espanyols han acabat tercers del grup “D” després de perdre contra l’Índia i Anglaterra i derrotar Gal·les. Per bé que amb només tres punts, s’han classificat per al “crossover”. L’equip és conscient de les seves possibilitats, però no vol mirar més enllà del matx de demà. Pas a pas.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla
-
Esports Un recorregut renovat de 63 quilòmetres per a la Som Vallès Trail
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent