El CN Terrassa acaba segon a la Copa Federació
El dissabte 24, els de Dídac Cobacho reprendran la lliga de Divisió d'Honor rebent el CN Catalunya a l'Àrea Olímpica
- "Valorem que l'infant aprengui a partir de processos d'autonomia"
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2024 a
les 13:49
Actualitzat el
14 de febrer de 2024 a les
13:50
El conjunt masculí del CN Terrassa es va imposar per sis gols de diferència (17-11) a la piscina de l’Àrea Olímpica al CN Rubí en la sisena jornada de la Copa Federació. Marcel Teclas amb sis gols i el capità Ricard Alarcón amb quatre van ser els màxims anotadors de l’equip que entrena Dídac Cobacho, que es va imposar en tots els quarts de l’encontre: 5-3, 4-2, 4-3 i 4-3.
Amb sis partits jugats, els egarencs han finalitzat el torneig en segona posició amb els mateixos 15 punts que el CN Barcelona, que s’ha proclamat campió per “goal-average”.
La lliga de Divisió d’Honor masculina es reprendrà la setmana vinent. El dissabte 24 a les 18 hores, el CN Terrassa rebrà el CN Catalunya en partit corresponent a la tretzena jornada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final